Google to potentat na współczesnym rynku wyszukiwania informacji, a jakakolwiek konkurencja w tym zakresie powoli przestaje się liczyć. Warto więc skorzystać z możliwości reklamy jakie nam daje ta firma. Jak pokazują statystyki – reklama w Google pozwala na zwiększenie dostrzegalności firmy wielokrotnie.

Czym jest Google Ads?

Usługa Google Ads to najnowsza odsłona wcześniejszego Google Adwords. Dzięki niej reklama firmy – kiedy klienci szukają w wyszukiwarce związanych z jej działalnością informacji – wyświetla się na górze strony, niezależnie od pozycjonowania. Mimo że reklama w Google – zwłaszcza w przypadku branż, w których panuje duża konkurencja – potrafi być bardzo droga, doświadczenie pokazuje, że jest ona zawsze bardzo opłacalna.

Nawet mając wykupioną reklamę w usłudze Google Ads nie należy zapominać o dywersyfikowaniu źródeł informacji o prowadzonej firmie – reklama firmy w internecie musi się znaleźć w możliwie największej liczbie miejsc. Należy na przykład zawsze pamiętać o stworzeniu firmowej wizytówki w jednym z katalogów, a zwłaszcza w katalogach dedykowanych konkretnym branżom, na których klienci często szukają dostawców towarów i usług.

Twoja ocena: oceń teraz
Aktualna ocena: 0 - 0 głosów